The Best Journey Takes You Home

 Wij van hobbyshop veldmaat zijn sponsor van Kaartjes Inspiratie Challenge.
En maken dan ook voor de challenge een kaart.
Deze keer is daar de challenge vervoersmiddel.

Dit is mijn kaart geworden.


Ik heb hier het design papier Studio Light mixed paper pad nr.162 gebruikt.
Super leuk papier met vliegtuigen.


Dit vliegtuig heb ik uit bruin papier gestanst.
En bewerkt met CraftEmotions wax.


In dit design papier zitten ook de leuke teksten op een banner.


En deze plaatjes heb je zeker 2 vel van.
Super leuk om bij het plaatje erbij te plakken.


Rechts boven in de kaart zit een label.
Deze kun je eruit halen en daar heb ik op gestempeld.
Deze tekst is van Marianne Design.


De kaart zelf is gemaakt met een mal van CraftEmotions.
Ik heb het grootste formaat gebruikt voor de kaart zelf.
Ook voor het design papier zit een mal. Zodat het perfect op elkaar past.
Daarna heb ik 2x een kleinere formaat gebruikt en dit scheef op elkaar geplakt.
Gedeeltelijk met foamtape en lijm.


Dit plaatje is zo leuk en lief.
Vliegen in een koffer. Ik vindt het geweldig.
Ook dit plaatje zit in het design papier.

Wil je graag mee doen met de challenge van kaartjes inspiratie team.
Klik dan HIER

Met lieve groetjes 
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten