Mini album

Hallo allemaal,

Het prachtige dessinpapier van Piatek Around the table is perfect om een mini album van te maken.
Eén van mijn hobbies en koken en bakken en dan is papier toch zo mooi. Toen ik mijn DT pakket kreeg ben ik hier meteen mee aan de slag gedaan.

Ga er maar even goed voor zitten want het zijn heel veel foto's ;)
Dit is de voorkant van het albumpje.
Voor de basis heb ik een groot 30,5x30,5 cm vel zwart linnenkarton doormidden gesneden.
Deze heb ik aan beide zeiden gerild op 7 en 7,5 cm. Hierop heb ik een strook van 14,6x14,6 cm geplakt.




Vervolgens heb ik 3 stroken van 30,5x14,6 cm gesneden en die gerild op 7,6 cm aan beiden zijden.
Deze stroken heb ik aan elkaar geplakt en alleen het middelste vlak van de 3 stukken in het midden van de basis geplakt.
Toen heb ik alles beplakt met babyroze linnenkarton en dessinpapier. Er zitten mooie grote vlakken in het dessinpapier wat verder niets nodig heeft.

Aan de zijkanten heb ik pockets gemaakt waar je weer kaartjes in kunt doen. Deze kaartjes zitten ook bij het dessinpapier. Maar je zou hier bijvoorbeeld ook receptkaartjes in kunnen doen.



Hier zie je het hele middelste deel.


Op de achterkant van de kaft zitten mooie plaatjes die ik uit heb geknipt en op de smalle delen en pockets heb geplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

piatek13 paper around the table 01 p13tab01 12x12  nellies choice extra sticky tape 3 mm xst001 10 mtr x 3mm  0012301350   0012301160      3-in-1 hoekpons 4-7-10 mm



Geen opmerkingen:

Een reactie posten