Bloghop Samen Creatief #27

 Welkom bij onze Samen Creatief #27 bloghop.

Rikie heeft deze samen Creatief gemaakt.
En wat ze heeft toch een prachtige creatie gemaakt.
Wij blijven het knap vinden dat ze toch maar weer een creatie zelf verzint.
Complimenten.

Nu hebben wij met elkaar de creatie al gemaakt en wij hopen jullie hiermee te inspireren.

Hop van DT naar DT, laat een berichtje achter en maak het rondje af.
Heb je bij iedereen een berichtje achter gelaten (ook in dit bericht),
dan maak je kans op een shop tegoed van 10 euro.

We beginnen bij: 

Amber.


Miranda.


Rikie.


Anneke.


Francis.

Renate.



Heel veel succes en plezier met hoppen.
Tot onze volgende samen creatief.
Deze is 9 Augustus om 19:00 uur op onze facebook pagina.

Groetjes namens het gehele team van
Hobbyshop Veldmaat.

9 opmerkingen:

  1. Wat hebben de dames allemaal met ander papier een mooie creatie ervan gemaakt……ik vind het een leuke bloghop met inspiratie om aan de slag te gaan…..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een leuke bloghop weer stuk voor stuk prachtige creaties.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was leuk deze bloghop, iedereen heeft er wat moois van gemaakt met allemaal weer ander papier waardoor het weer totaal anders eruit ziet. Ik wil deze deze ook nog eens gaan maken...gisteravond hadden we visite.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bloghop. Het is zo’n leuk model en iedereen heeft het zo mooi gemaakt en allemaal zo anders. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen heeft een mooie uitvoering gemaakt van dit super leuke model. Heb weer genoeg inspiratie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige en diverse uitvoeringen. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft elke keer weer mooi om te zien wat verschillend papier voor verschillende resultaten zorgt. En wat een mooi model had Rikkie bedacht. Mijn complimenten.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat mijn reactie er ineens niet meer bij staat. Raar, want ik heb het toch echt gezien, toen ik hem plaatste. Ik heb net ook nog bij alle DT leden gekeken en daar staan mijn reacties wel.
    Nog maar een keertje en hopen dat die er nu wel bij komt te staan.
    Een leuke bloghop met mooie verschillende kaarten. Mooi model ook en prachtig papier heeft het DT ook allemaal gebruikt. Met een mooie winterse kaart wat wel lekker is met dit warme weer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat die geplaatst is nu. Nu maar hopen dat het ook zo geplaatst blijft.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen