Beterschapshanger

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze beterschapshanger zien. 


De basis van deze hanger is gemaakt met de stans Beterschap cirkel by Marleen van Marianne Design.


Deze heb ik aan de voorkant en de achterkant bewerkt met het designpapier Woman in Gold van Paper Heaven. Tussen de cirkels zit een stuk lint. Hierdoor zijn de cirkels verbonden tot een hanger.


Deze cirkels heb ik bewerkt met de stempelset Lieve teksten van Marianne Design.


Bij de stansset zitten ook randstansjes met teksten.
Hier heb ik de tekst "herstel snel" langs een label gestanst.


Hier heb ik hetzelfde gedaan, maar dan met de stansset "opkikker".



Deze 2 cirkels zijn weer bewerkt met de stempelset van Marianne Design.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 








1 opmerking: