Fly Away

 Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik graag deze schudkaart zien.


Deze kaart is gemaakt met het designpapier Summer Fibes van Marianne Design. 


In het midden van de kaart heb ik met foamtape en transparante sheet een shaker gemaakt.
Rond deze shaker zit een randmal gemaakt met de mal Angel van Joy!Crafts.
In de shaker zitten naast glitters ook wolkjes. Deze zijn gemaakt met de mal Wolken, Zon, Regenboog van CraftEmotions.


Links onderin heb ik enkele bloemen gemaakt van het designpapier.
Dit heb ik gedaan met de kersenbloesem mal van Craft&You.


Bovenin heb ik ook enkele figuren gebruikt uit de mal Wolken, Zon, Regenboog van Craft Emotions.


Met de Bugs 4 stempel van Carla Creaties van Craft Emotions heb ik deze vlinder gemaakt.
Ik heb deze gestempeld op designpapier en dan uitgeknipt. Dit heb ik voor verschillende delen gedaan, zodat de vlinder alsnog verschillende kleuren kreeg.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
   

   


 














  

  




1 opmerking: