Sending lots of love

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het prachtige papier Seaside Greetings van Craft O Clock.


Langs de randen heb ik gewerkt met de randstans JMA Write your story nr. 202.


Verder is de kaart versiert met de extra's set met knipvellen die past bij het designpapier.

 

De vlieger en dit meisje zijn gemaakt met de Summer Sweetheart stempelset van Craft Emotions.


In het midden heb ik een stempel uit de stempelset Sending you lots of love gebruikt.


Tussen de randen zit een pocket met labels verstopt.

 

De labels zijn versiert met stempels uit dezelfde stempelset en knipfiguren.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
   

  





 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten