Uitwerking samen creatief #27

 Goedemorgen allemaal.

Dit is mijn uitwerking van de samen creatief#27
van afgelopen dinsdag 12 juli.

Wat vond ik het leuk om weer iets nieuws te bedenken.
Dank je wel voor de vele leuke reacties.


Op de voorkant heb ik de tekst en de banners 
van Marianne design gebruikt.


Links op de binnenkant 2 labels uit het designpapier geknipt.
Deze versierd met een toef bloemen en vlinders
 die ook uit het design papier komen.
De klok gemat en op de label geplakt.
Zo pak je deze er makkelijk uit.


het middelste gedeelte heb ik een ovaal gestanst.
Hierop de het ovaal geknipt ook weer uit het design papier.
Met de stempel erop is het een mooi geheel.


De rechterkant heb ik op de losse label 
een rechthoek uit het design papier geknipt.
De stempels er op geplaatst en daarna gemat.

Onderaan vond ik de vlinder goed uitkomen. 



Op de linker label nog wat extra stempels geplaatst.


zo ziet de binnen kant er in zijn geheel uit.



Als je de klep open doet heb ik in de pockets 
een stukje Dessing papier gedaan 
met aan de bovenkant een tab.

Denk je van wauw deze wil ik ook wel maken?
Dan kan nog wel.
Het pakket staat hier onder bij de producten.
Op facebook staat nog de live uitzending.
Hier alvast het boodschappen briefje


Wil je nog meer inspiratie volg dan onze bloghop.
Door overal  een bericht achter te laten
 loot je mee voor een schop tegoed van € 10.00

Dank voor het leze van dit blog.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Deze producten zijn te koop bij Hobbyshop Veldmaat.


                
 


1 opmerking: