Geniet van jouw verjaardag

Hallo Lezer van dit bericht.

Vandaag laat ik deze creatie zien, 
die is gemaakt voor een verjaardag. 

 
De basis is Craft cardstock en het 
Design papier is van Maja design de Everyday Life
In de klep heb ik een opening gestanst.
Deze heb ik voorzien van een rand.


Voor deze creatie heb ik gewerkt met een blister van Tonic.
De blister zo opgeplakt dat hij in de opening van de klep valt.
Om de blister een rand gestanst.


De bloemen zijn gemaakt met foam en gekleurd met memento.
Verder afgewerkt met blaadjes, 
een klok en stukjes van Tim Holtz filmstrip.


Op design papier is de tekst gestempeld. 
Deze rond uitgeknipt zo groot als de blister is.
De blister gevuld met schudmateriaal.
Daarna kun je de beschermlaag eraf halen. 
Het uitgeknipte rondje met de tekst erop geplakt.
Daarna plak ik hem op de gewenste plek op mijn creatie.
Nu kan de rand erop worden geplakt.



Dit is de binnenkant van mijn creatie.
In het midden heb ik een plaatje gestanst uit het design papier 
en daarna op bruin gemat.
Tekst gestempeld uitgeknipt en ook gemat op bruin cardstock.

Aan de onderkant heb ik nog een bloemen toef geplaatst.


Aan de rechterkant in de pochet 2 labels gestanst.
Op de pochet de riem geplaatst
 maar zo dat er een tekst onder geschoven kan worden.


De labels heb ik met bijpassende tekst gestempeld.


Aan de linkerkant nog 2 afbeeldingen
 uit design papier en ook gemat.

Onderaan mijn bericht zie je de producten die ik heb gebruikt.
Door erop te klikken kom je bij het artikel op onze website.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te volgen onder Crea Rikie.





2 opmerkingen: