Kampeer/wandelthema

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een pocketkaart in kampeer/wandelthema voor jullie met het mooie dessinpapier van  Craft O'Clock (Trail of silence).

Voor de basis heb ik een strook koffie linnenkarton van 30x15 cm gesneden en deze dubbel gevouwen. Aan de open zijde heb ik met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.202) de opening gemaakt.
Daarna heb ik alles bekleed met krijtwit kraft en dessinpapier. De kaart heb ik als pocket dicht geplakt met wat 3 mm extra sticky tape.


In de pocket zit een kaart die is 13x14 cm. Hierin heb ik een gaatje gemaakt en er een touwtje door gegaan, zodat hij er makkelijk uit kan. Als decoratie heb ik wat Nuvo Drops (dark walnut) gebruikt.

Op de voorkant zit een klein boekje. Hiervoor heb ik een strook van 9x24 dubbel gevouwen. Daarna een strook van 9x12,5 gerild op 0,5 cm aan de zijde van 12,5 cm, zodat je plakstrook krijgt. Deze heb ik aan de onderkant van de andere strook geplakt. Op de 2 buitenste stroken heb ik magneetjes geplakt. Zo sluit het mooi. Daarna alles beplakt met krijtwit kraft en dessinpapier en op de voorkant van de kaart geplakt.



In het dessinpapier zitten ook plaatje die hier perfect bij passen.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

dutch doobadoo dutch shape art evelyn a5 470713202   Nuvo Crystal Drops Gloss Dark Walnut (684N)   Craft O Clock Blocks Trail of Silence Collectie  12x12 (30,5x30,5cm)    tonic studios craft magneten 6 st 15mm 3062e

2 opmerkingen: