Heerlijke kaart vol lekkernijen!!

 Hallo allemaal , ik mocht aan de slag met het geweldige papier van Piatek, Around the table. 

Het was bijna te mooi om in te snijden, maar toen ik de ronde elementen zag, kwam ik op dit idee. Deze kaart stond al een tijdje op mijn lijst om te maken .

Dus dit was twee vliegen in een klap om zo maar te zeggen. Ik laat jullie graag alle foto's zien van mijn gemaakte project. 

Natuurlijk te koop bij 

https://www.hobbyshopveldmaat.nl/

Ik zal ook de link van het papier erbij zetten, groetjes weer, en  tot de volgende post , Francis 

Maar eerst de foto's:

















2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart, verrassend dit model voor de ontvanger.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en natuurlijk groetjes terug he XX Francis

      Verwijderen