Bingo

 Hallo Lezer van dit bericht.

Voor vandaag wil ik deze creatie laten zien.

Had een bakje vol elementen staan die over waren.
Hier wil ik iets mee gaan doen, zonde om het te laten liggen toch!

Vind dit wel altijd een uitdaging.

Heb er het designpapier van Paper haven bij gebruikt.
 

Op mijn tafel lag ook nog een wit gestanst onderdeel
 van een slimline stencil.
Onderaan heb ik 5 cm ervan af gesneden.
Het bovenste gedeelte gemat op donkerblauw.
Aan de voorkant er design papier opgeplakt.

Het stukje van 5 cm heb ik er onderaan zo
op geplakt dat het een pochet word.



Op het rondje een cirkel gestanst uit design papier
 en hierop de vlinder geplakt.
Van de auto heb ik de randjes met inkt bewerkt.


De klok en het boek zijn ook elementen.
Helaas is de stempel van Marianne design
 niet meer leverbaar.



Op de label heb ik het bingo kaartje geplakt.



Dit is de achterkant van mijn creatie.
De steun is groot 15 x 8 cm.
Rillen aan de lange kant op 3 en 12 cm.
Knip aan de onderkant aan weerskanten
 0.5 cm schuin af naar de rillijn.
Zo staat hij iets achterover en dan staat hij stevig.
De bovenste hoeken heb ik rond gemaakt met een pons.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te volgen onder Crea Rikie.








2 opmerkingen: