Reminder Juli challenge, slimline kaart

 Dag lezer van dit bericht.

Voor de maand juli is de challenge opdracht:

Maak een slimline kaart.


Deze heb ik gemaakt om jullie te inspireren.

Ben begonnen om de basis uit bruin cardstock te snijden.
Daarna heb ik het stencil van CraftEmontions gebruikt.
Het designpapier is van Maja Everyday life.

Het eerste deel uit geel en de tweede deel 
uit het vel met de zonnebloemen gestanst en opgeplakt.

 

Het plaatje met de zonnebloem gemat op bruin cardstock.
De vlinder uit het Maja designpapier geknipt.
 De vleugels bol gemaakt en met de lijmpistool opgeplakt.

                                       
Onze challenge begint altijd op de eerste van de maand.
Deze tekst komt ook uit het Maja designpapier.
Het cijfer heb ik gestanst.

                                   

Onderaan heb ik gebruikt gemaakt van een envelopje. 
Dit is een nieuw stencil van studio light met bijbehorende stempels.

Nog wat bloemen en takjes uitgeknipt 
om het rechts nog wat op te vullen.

Fijn dat u mijn bericht heeft gelezen.

We hopen jouw creatie te ontvangen.

Hierdoor maakt u kans om uitgeloot te worden 
voor en hobbypakket met een waarde van € 15.00

Op zaterdag 9 - 16 - 23 en 30 juli 
komen er reminders van mijn collega's
voor nog meer inspiratie.


Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Onder Crea Rikie te vinden op facebook.


De volgende producten heb ik gebruikt.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen: