Reminder Juli challenge, slimline kaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie herinneren aan de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat. De challenge is het maken van een slimline kaart. Je kunt nog meedoen door jou creatie in dit mapje te plaatsen. 

Ik heb voor mijn slimline kaart gewerkt met de Essentials nr. 208 van StudioLight.
Het designpapier is Seeside Greetings van Craft O Clock.


Van de gaten in de kaart heb ik een shaker gemaakt. Als schudmateriaal heb ik enkele vissen uitgeknipt. Hierdoor lijken de vissen te zwemmen door de kaart. 


De randmal heeft verschillende randstansen. Hierdoor kun je de rand van je kaart naar keuze opbouwen. Ik heb gekozen om dit met twee kleuren cardstock te doen.


Ik heb de kaart versiert met de Extra's set die bij het designpapier verkrijgbaar is.
In deze set zitten verschillende knipvellen die passen bij het designpapier.


En dan is dit mijn creatie.

Vergeet niet mee te doen met de challenge!

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
  
 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: