Voorstellen

 

Een tijdje geleden ben ik door Anneke gevraagd om in het designteam te komen en vandaag mag ik mij aan jullie voorstellen.
Ik ben Miranda Slagboom, geboren in 1978 en woon samen met mijn man en onze kat in het gezellige Brabant. 4 dagen per week werk ik op kantoor bij een overheidsinstelling.


Na een drukke werkdag is het heerlijk om te freubelen en zo mijn hoofd leeg te maken. Ben al van kinds af aan creatief bezig. Ooit begonnen met pergamano en later 3D. Totdat ik van een vriendin een stempelafdrukje kreeg en ben begonnen met kleuren. Toen had ik er een verslaving bij haha. Inmiddels maak ik met name scrapkaarten in allerlei vormen met ingekleurde afdrukjes, maar vind het ook leuk om mini-albums, layouts en cadeauverpakkingen te maken. Dus genoeg variatie.
Heb er zin in om aan de slag te gaan voor Hobbyshop Veldmaat en jullie van een hoop inspiratie te voorzien.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk Miranda, en ik wens je veel plezier, je komt in een leuke groep terecht dus dat gaat helemaal goed komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen