Pocketkaart

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van inspiratie te voorzien. Deze keer heb ik een pocketkaart gemaakt en hiervoor heb ik maar een paar kleuren gebruikt, namelijk zwart en mokka cardstock met daarbij het groene dessinpapier van Paper Heaven (Love Notes). Wilde iets maken waarbij ik alleen maar de kleuren zwart, bruin en groen gebruik en dat is wel gelukt. Zo zie je dat je niet veel verschillende kleuren nodig hebt om iets moois te maken.

Voor de basis heb ik zwart cardstock gesneden in de maten 15x20 cm, 15x14 cm en 15x10 cm.Daarna beplakt met mokka cardstock en dessinpapier. Voor de bovenste 2 delen hoeft dit niet over de hele lengte, omdat je een groot deel niet ziet. Daarna als pockets op elkaar geplakt. Alle mokka en cardstock delen heb ik bewerkt met een distresser om een verweerd effect te krijgen.
Je kunt het dan zo druk maken als je wil. Zelf ben ik niet zo van hele volle kaarten. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

In de onderste pocket heb ik een cart art mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Hiervan heb ik ook een pocket gemaakt zodat er nog een losse tag in kan.

In de achterste pocket zit een ronde kaart die ik gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions. Past mooi bij het verweerde effect wat ik met de distresser aan het papier heb gegeven.

Hier zien jullie de ronde kaart nog van dichtbij. Heeft verder niet veel nodig dan de mooie vlinder toch?

En de pocket met tag nog even van dichtbij.


De afdrukjes heb ik ingekleurd met alcoholmarkers. Deze op de voorkant heb ik opgeplakt met wat foamtape.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

craftemotions clearstamps a6 bugs 4 carla creaties 0122 

dutch doobadoo dutch card art ticket 470713667 a5

30990106821024 

86051102591024

6 opmerkingen: