Challenge februari

 Hoi allemaal,


Vandaag mag ik jullie herinneren aan de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.
De challenge deze maand is "liefde".

Dit is mijn creatie hierbij.
Ik heb gebruik gemaakt van het designpapier Painted by the wind van Craft O Clock.


Mijn idee bij de challenge was om iets te doen met een hart.
Ik heb meerdere keren een hart gestanst uit het cardstock.


Deze harten heb ik allemaal dubbelgevouwen en op elkaar geplakt. Hierdoor kreeg ik een 3d hart.
Vervolgens heb ik met het tekenhulpje op de voorkant van mijn kaart dit (halve) hart omgetrokken.
Dit heb ik los geknipt en hierin heb ik het 3d hart gemaakt.


Het hart loopt daarom door de voorkant van de kaart.


De voorkant van de kaart heb ik verder opgepimpt met enkele knipfiguren die passen bij het designpapier. 


Verder heb ik gebruikt gemaakt van de Bullet journal stempelset van Craft Emotions.
Hiermee heb ik de toepasselijke tekst "veel liefs" gestempeld.


Ook aan de binnenkant zie je het hart terug. Verder heb ik ook hier gewerkt met knipfiguren.


Een vogel vond ik erg toepasselijk bij het thema "liefde".


Rechts heb ik een kleine pocket gemaakt.



In deze pocket heb ik gewerkt met labels gemaakt met de stans SL-ES-CD105 van Studiolight.


En dat is dit mijn creatie.
Je kunt nog meedoen met de challenge.
Plaats jou creatie in map in de groep van Hobbyshop Veldmaat op facebook en je maakt kans op een mooie prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  
 








 


1 opmerking: