Vlinders

 Hallo Allemaal.

Vandaag mag ik jullie deze creatie laten zien.
Hiervoor heb ik het design papier 
Butterfly Touch van Jeanine's Touch gebruikt.


De basis kaart is 15 x 15 cm.
Verder heb ik veel gebruik gemaakt 
van het label stencil SL-ES-CD104
De tekst is een nieuwe stempel 
van Marianne design LR0750
Deze heeft een passende ondergrond 
en daar wordt ik heel blij van.



De vlinders en de swirls zitten op één stencil.
Het is de JAD 10121
Bij de bloemen heb ik ook nog een extra vlinder geplaatst.
Dus je kunt dit stencil in delen knippen.
Verder heb ik de bloemen van Foam gesneden 
en daarna met versa magic gekleurd.


Aan de binnenkant heb ik weer wat labels gebruikt 
die op het zelfde stencil zitten.
De paarse vlinder is van CraftEmotions.
Ook deze heeft een ondergrond.
Het artikelnummer is 115633/0215


Hier zie je het stencil JAD 10120 wat
 alleen de vleugels van de vlinders uitsnijdt.
Dit heb ik gedaan in paars en in wit.
Heb eerst het paars gesneden en toen de rand van het
 stencil opgetekend en uitgeknipt.
Daarna heb ik dit in wit gesneden.
Hier ook het stencil de rand opgetekend 
En daarna 3 mm groter uitgeknipt.

Om de vleugels niet plat te drukken
heb ik een rand gemaakt,
 van hoog  0.5 cm en breed  1 cm.
Hierop heb ik de randjes geplakt van stencil JMA 06
Daarna nog een tekst en was mijn creatie klaar.

Heeft u dit bericht met plezier gelezen?

Met veel plezier heb ik in elk geval deze creatie gemaakt.

Graag tot over 14 dagen.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Design Team Lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten