First Love

  Hoi Allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.
Deze kaart is gemaakt met het papier First Love van Scrapboys.


Ik wilde al veel langer dit idee uitwerken.
Ik heb het designpapier ingescheurd en opgerold.
Hieronder heb ik nog een een laag designpapier geplakt en deze ook ingescheurd en opgerold.


Hierachter zit designpapier, maar toen miste ik toch nog wat.
Ik heb toen een Mandalastans van Jenine's Mindfull Art collectie daarachter geplakt. 


Rechts heb ik twee knipfiguren geplakt die uit het designpapier komen.
Hierop heb ik de stempelset Happy Birthday van Craft Emotions gebruikt.


Daarachter heb ik twee tickets gestopt die uit het designpapier zijn gestanst.


Aan de onderkant zit ook een ticket en ook een fotostrip.
Achter de filmstrip zit designpapier geplakt.
Beide deze stansen komen uit de stansset van Jenine's Mindfull Art Collectie.





En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  
 










1 opmerking: