Een gietertje beterschap

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze beterschapskaart zien.
Gemaakt met het Craft stencil "Watering Can" van Marianne design.
Dit heb ik gecombineerd met het papier Love Notes van Paper Heaven.


Voor de tuit en het hengsel van de gieter heb ik de mal gebruikt. 
De mal heeft een brede rand waardoor je tekent.
Wanneer je hiervan langs de buitenkant tekent voor je cardstock en langs de binnenkant voor je designpapier, krijg je je designpapier precies op maat.


De basis van de gieter wilde ik iets meer een 3d effect geven. Ik heb daarom het middelste deel een flink stuk langer gemaakt dan de maten in de mal.
Hieraan heb ik aan beide kanten een centimeter gerild en omgeslagen. 
Vervolgens heb ik de gieter wel weer in de originele breedte opgeplakt.
De gieter wordt dan bol.


Het designpapier heeft aan de achterkant van elke pagina een knipvel. Hierdoor heb je altijd bijpassende knipfiguren. Dit maakt kiezen soms wel erg lastig, maar gelukkig zitten er meerdere vellen in een setje. 
Op de gieter heb ik met deze knipvellen een bloementoefje gemaakt.


Ik vond het erg toepasselijk om van deze kaart een beterschapskaart te maken. 
Daarom heb ik de Handletter stempelset van Craft Emotions gebruikt.
Hierbij zit eigenlijk voor iedere gelegenheid waarin je een kaart stuurt wel een passende stempel.


De gieter zelf heb ik gevuld met heel veel uitgeknipte bloemen en takjes.
Zo wordt het net een bosje bloemen op de kaart.


Van de kaart heb ik een dubbele kaart gemaakt, zodat je aan de binnenkant nog een beterschapswens kunt schrijven, want hoe toepasselijk is een beterschapskaartje in deze tijd?


En dan is dit het resultaat.




Veel knutselplezier.
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  







3 opmerkingen: