Feestjes tas.

Dag beste lezer van dit blog.

Met deze mal van Dutch Doobadoo kreeg ik al snel ideeën. 
Later zag ik meer varianten, 
maar ik ben gegaan voor deze uitvoering.


De basis is zwart cardstock.
Het Basis designpapier is van Craft OClock.
Deze onderdelen heb ik bewerkt met een papier distresser.


Van deze tekenmal heb ik een tasje gemaakt,
Zodat  je hier een cadeautje in kunt stoppen.
Om deze te sluiten heb ik een banner gebruikt met een magneetje.


Met de stempel Feestje heb ik een schudgedeelte gemaakt.
Hiervoor heb ik kleine kraaltjes zonder opening gebruikt.


Met de elementen heb ik de linkerkant opgebouwd.
Voor een mooi resultaat heb ik de lijmpistool gebruikt.


Hier zie je hoe ik er een tasje van heb gemaakt.


Wil je dit ook maken?
Dan kun je met dit patroon gaan werken.

De gebruikte materialen staan hieronder en zijn 
te koop in onze winkel "Hobbyshop Veldmaat."

Hartelijke dank voor het lezen van dit blogbericht.
Ga je dit tasje ook maken? 
dan hoop ik jouw creatie terug te zien op Facebook.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Klik op het plaatje om direct door te gaan naar het juiste artikel.










2 opmerkingen:

  1. mooie uitvoering, van de DDBD mal! het designpapier, is niet mijn favoriet, maar dat is persoonlijk!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Rikie, en heerlijk dat je weer bezig bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen