It's a Boy!

Goedemorgen, 

Vandaag heb ik een theaterkaart om te laten zien. Ik heb hier het prachtige designpapier van Craft O' Clock - Hello Little Boy en de extra knip set met elementen voor gebruikt. Onder aan dit bericht heb ik alle materialen gelinkt naar de webshop.


Dit is het aangezicht als de kaart in elkaar geschoven is:



Aan de zijkanten zit een uitsparing om de kaart open te trekken. Dan komt het achterste gedeelte te voorschijn. De theaterkaart. Echt een leuk model voor dit soort kaarten, je kan er veel op kwijt. 


 

Links op het frame, dat ik 2x heb uitgesneden voor de stevigheid, heb ik bloemetjes en een paar elementen uit de extra set op verwerkt. 



Het vleigtuigje en de vuurtoren heb ik geplakt op een strookje mika, het vliegtuigje 'zweeft' nu in de lucht. De vuurtoren staat zo iets naar voren. 
Het stempeltje It's a Boy! komt uit een stempelset van CraftEmotions.



Aan de rechterkant zweeft nog een luchtballon, het treintje rijdt ook nog langs. 


Het was super leuk om deze kaart te maken, met de mooie designpapier en de extra elementen set. 

Wens jullies allemaal een fijne dag, Groetjes Renate
hieronder vind je de materialen die ik gebruikt heb, als je op de foto klikt kom je in de webshop bij het artikel.














 


   

3 opmerkingen: