Verhuiskaart

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze verhuiskaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met de StudioLight Essentials 145.
Deze mal heb ik twee keer gestanst.
Één keer normaal en één keer vanaf de achterkant.
Als je het dan omdraait heb je de mal gespiegeld.

Deze twee mallen heb ik in het middel op elkaar geplakt. 

Binnen het overlapende stuk heb ik een pocket gemaakt door enkel de randjes vast te plakken. 

In deze pocket zit een label. Dit label is gemaakt met de stans SL-ES-CD105.

Ik heb gewerkt met het designpapier Butterfly Touch van Jeanine's Touch en dit heb ik gecombineerd met twee paarse kleuren cardstock.

Aan beide zijden heb ik het designpapier bewerkt met Nuvo Glacier Paste. Deze heb ik gebruikt met een maskmal van Craft O Clock.


Hierop heb ik enkele vlinders gemaakt. Dit past heel goed bij het designpapier. 
Deze stans komt uit de StudioLight Essentials nr116.
Ik heb de twee verschillende groottes vlinders op elkaar geplakt en hierbij alleen het middelste vast geplakt. Zo staan de vleugels iets rechtop staan.



Op het midden heb ik de de tekst "Veel Liefs" gestempeld uit de Bullet Journal Stempelset van Craft Emotions.

En dan is dit het resultaat.



Veel knutselplezier

Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  
 









2 opmerkingen: