Samen Creatief #22 uitwerking

 Goedenmorgen, afgelopen dinsdagavond mn eerste live op facebook gegeven. Op de pagina van Hobbyshop Veldmaat. 

Na de live heb ik de kaart afgemaakt. 


Ik heb het mooie desingpapier van Joy!Crafts - Nature at home gebruikt. Hieronder heb ik alle gebruikte materialen gelink naar de webshop.


De bellyband heb ik versiert met een vogeltje, deze is uit het designpapier geknipt. En bloementjes van Craft O' Clock - Lavender Mood


De binnen kant heb ik versiert met vinders en plakpareltjes



De vlinders heb ik op een stukje mica gezet, zo lijkt het nu alsos ze fladderen. De border rand is van Joy!Crafts 6011/0672

De live is terug te kijken op de pagina van Hobbyshop Veldmaat en op ons YouTube kanaal.



Je kan  <  hier  >  je kaart plaatsen als je mee hebt gedaan met de live. Je kan een bon van 10 euro shoptegoed winnen

<  Hier  >  kun je meedoen met de bloghop, laat bij elk DT-lid een bericht achter. Ook hiermee kan je een bon van 10 euro winnen. 

De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:


                                

3 opmerkingen: