Surprise box

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze surprise box zien. Deze is gemaakt met de StudioLight Essentials nr116.
In deze mal zit de basis voor dit doosje en de takjes en bloemen stansen die ik heb gebruikt. 


Ik heb hierbij gewerkt het paperpad The Four Seasons van Piatek13.


In het knipvel dat bij dit paperpad zit vond ik dit leuke autootje.
Dit deed mij helemaal denken aan een huwelijk en daardoor ook aan een boog.


Deze boog heb ik toen maar zelf gemaakt door een zelfgeknipte boog vorm te beplakken met de takjes uit de stansset.


Op de boog zitten ook bloemen. Deze komen ook uit de stansset, maar ik heb hierin gevarieerd met de groottes van de stans. 


Naast de auto heb ik ook andere figuren uit de knipvellen geknipt, zoals de vlinders. 


Op de voorste klep heb ik de tekst "veel liefs" gestempeld uit de stempelset van Craft Emotions. 
Ook hier heb ik knipfiguren verwerkt. 


Bij de stansset zit ook een stans van twee reepjes. Hiervan heb ik er 4 gestanst en deze heb ik in het doosje geplakt. Hierop kun je dan je figuren vastzetten.


Ook zit er een gras stansmal in de set. Deze heb ik ook hier en daar in het doosje geplakt.



En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  
 











 



3 opmerkingen:

  1. Leuke creatie! Lekkere vrolijke kleuren en zo'n doosje ziet er altijd meteen leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En heel fleurig doosje, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen