Lots of Love

Goedemorgen allemaal, 

Vandaag Valentijnsdag, ik heb niet echt een Valentijnskaart om te laten zien. Maar wel 1 met Lots of Love. Voor deze kaart heb ik het mooie designpapier van Scrapboys - First Love gebruikt.


Voor deze kaart heb ik de mal van Marianne Design gebruikt, hiervan een easelkaart gemaakt. De maten van de kaart zijn 15 x 30 cm. Deze heb ik gerild op 15 en 22.5 cm, dit gevouwen als een easelkaart. De mal van Marianne past er dan overheen. Ook het embellisment boven op de kaart zit bij de mal. 



In het paperpad van Scrapboy zit ook een vel met bloemen, deze zijn om uit te knippen. Dit heb ik gebruikt bij de toef op het staande gedeelte en het liggende gedeelte.  Ook de vlinders zaten op dit velletje. Vind ze er mooi bij passen.


De bloementoef heb ik geplakt met mn lijmpistool, een klein drupje aan de achterzijde is genoeg. Zo kun je alles leuk opbouwen en zit er diepte in.


De hartjes stempel komt uit een set van StudioLight, deze vind je hier onder bij de materialen wat ik gebruikt heb.


Onder de bovenste bloemen toef heb ik een strik van hempcord en lint geplakt. Het embellisment Lots of Love komt uit mijn eigen voorraad. Vond deze wel toepasselijk voor vandaag. LOL


Hier zie je de onderste bloementoef nog van boven af. 

Hier onder heb ik de materialen gelinkt naar de webshop. 
Wens jullie allemaal een liefdevolle dag vandaag.

Groetjes Renate




  



  

5 opmerkingen: