Trouwkaart

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze trouwkaart zien.
Een uitnodiging voor een 50-jarig huwelijksfeest.

De basis van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Foldcart Art Triptych frantic.


Het designpapier is Vintage Sky van Craft O Clock.


De voorkant is links versiert met de tekst "Einladung zur goldenen Hochzeit".
Deze is gemaakt met de Duitse stansset "Einladung 25 50 Hochzeit" van Craft Emotions.


In het midden heb ik een cirkel uit de kaart gehaald en hieromheen versiert met bloemen uit de extra's to cut set van het designpapier. In deze cirkel zit Mica en zo kon ik hierop deze gave 50 krans plakken. Ook deze komt uit de Duitse stansset.

 

Rechts heb ik een pocket gemaakt met een klein labeltje.


Hierboven  zie je de tekst "In liebe verbunden" uit de gelijknamige stansset van Craft Emotions.


Ook de achterkant van deze staande kaart is versiert.

 

Aan de achterkant zit links ook een pocket met een labeltje.


In het midden zie je de achterkant van de 50.
De cirkel heb ik ook hier weer afgewerkt met bloemen.

 

Helemaal rechts zit weer een pocket.
Dit keer heb ik de bloementoef uitgeknipt en hier cardstock achter gedaan als pocket. 

  

En dan zie je hier de voor- en achterkant van de kaart naast elkaar.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 














 



 


2 opmerkingen: