Plannerpagina

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze plannerpagina's zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het prachtige designpapier van Masterpiece Design, een nieuw merk bij Hobbyshop Veldmaat!! Ik heb de set Indian Summer gebruikt.


Voor deze pagina's heb ik alle blauwe designvellen met elkaar gecombineerd.
In het midden heb ik een eigen foto gebruikt.


Boven en onder de foto heb ik een strook geplakt, waar ik sterren uit heb gestanst en vervolgens kleinere sterren weer in heb geplakt.


Boven de foto heb ik de stempelteksten "Today" en "Remember" gebruikt uit de stempelset "snapshot labels" eveneens van Masterpiece Design.


Op de foto zit deze leuke vlinder, deze komt net als de basis van de pagina's uit de stansset Basic #4 van Masterpiece Design.


Ook deze cirkels komen uit de stempelset.

 

Dit leuke labeltje en de hartjes en het pijltje komen uit de eerdergenoemde stansset.


De rechterpagina is gemaakt met hetzelfde designpapier, de stansset en de stempelset.


De pagina is onderin versiert met deze bloem.


Achter de foto heb ik dit patroon van gaatjes gestanst.

 
Verder is deze pagina versiert met rondjes en teksten uit de stempelset en de pijl uit de stansset.


Ook op deze pagina zit een vlinder.


Onder de foto zit nog de tekst "snapshot" uit de stempelset.


En dan zijn dit mijn plannerpagina's.


 Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.










3 opmerkingen: