Challenge Februari 2023: Gebruik een fiets op je kaart.

 Goedemorgen Allemaal, het is mijn beurt om jullie de reminder te geven van de lopende challenge op HobbyShop Veldmaat. 

Het thema dit keer is , gebruik een fiets op je kaart . 

Nou dat was best wel een ding, maar gelukkig had ik nog een mooie kleurplaat waar een fiets op stond, dus die heb ik gekleurd en uitgeknipt..

Ik heb mijn kaart zelf gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo, , de stempel is van Studio light en de bloemen en papier is van Precious Marieke, prachtig al dat paars!!

Jullie kunnen als je meedoet met deze challenge een leuke prijs winnen, je hoeft alleen je kaart te plaatsen in het desbetreffende album !!

Dus hoe leuk is dat, doe lekker mee !!!

Ik zal de gebruikte producten voor jullie linken , en veel plezier bij het maken, groetjes Francis 


















2 opmerkingen: