Speciaal voor jouw

Vandaag mag ik mijn creatie laten zien die ik heb gemaakt 
met Craft O Clock designpapier.


Ben begonnen met een Dutch Doobadoo tekenmal.
Eerst op krijtwit getekend en daarna op kraft.
Als laatst uit het design papier.


Aan de linkerkant heb ik elementen uitgeknipt
 en met een lijmpistool opgeplakt.

De tekst is een stempel uit de JMA Collectie.
Deze werkt anders om. 
Hier worden niet de letters bewerkt maar de rand.


Op de rechterkant van de kaart ook weer de elementen gebruikt.
De tekst is een stempel van Marianne design.
Deze heb ik op design papier gestempeld.
Daarna het designpapier en het kraft  karton uit gestanst.

Met niet zoveel producten kun je toch een mooie kaart maken.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.
Lid van het createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



  




 

2 opmerkingen: