Samen creatief 34 reminder

Hallo allemaal, ik zou jullie nog mijn resultaat laten zien van de samen creatief #34 live, die ik op 14 februari heb gegeven.

Ik had toen gewerkt met het mooie papier Birdhouse van Piatek.

Ik heb echt heel veel van de stukken die ik heb uitgeknipt gebruikt, en heb zeker nog genoeg over voor een tweede als ik dat zou willen. Het is echt superleuk papier !!

Er zijn nog een aantal pakketjes over van deze live, dus denk je ik wil ook graag deze maken , sla je slag !

Als jullie deze live ook willen maken , op you tube staan de filmpjes .

En doe je daadwerkelijk mee, jullie hebben nog t/m dinsdag 21 februari om je project te plaatsen.

Bij 10 of meer deelnemers wordt er een shoptegoed verloot!!

Hoe leuk is dat !!

Maar hier komen dan de foto's !!

Op naar de volgende samen creatief, die wordt gegeven door Amber op 14 maart .

Groetjes Francis 






















1 opmerking:

  1. Ik vond jou samen creatief heel erg mooi. Goed bedacht en een geweldige uitwerking

    BeantwoordenVerwijderen