Challenge Februari 2023: Gebruik een fiets op je kaart.

Goedemorgen

Nog een paar dagen dan is Februari alweer voorbij.
Wat gaat de tijd toch snel.
Ik mag jullie vandaag inspireren met een kaart voor de challenge.
De challenge is gebruik een fiets op je kaart.

Dit is mijn kaart geworden.
Gemaakt met het mooie Maja Design 

In deze collectie prachtige zonnebloemen.

Rechts onderaan een tekst.
Gemaakt met een stempel en mal van CraftEmotions.

In het papier zitten ook super leuke vlinders.
Deze heb ik uitgeknipt, opgebold en met een lijmpistool opgeplakt.

Nu denk je natuurlijk ja maar Anneke waar is nu je fiets?
Tadaa daar is die dan.
Aan de binnen kant van mijn kaart.

En mocht je deze niet goed kunnen vinden.
Een foto dichter bij.
Was natuurlijk ook moeilijk want de fiets was een beetje verstopt achter het gras.
Deze fiets heb ik ook uit het design papier geknipt.

De fiets staat half tegen een lantaarnpaal.
De mal lantaarnpaal is een oudje van CraftEmotions.
Helaas is deze niet meer te leveren.


En in het design papier schoenen aan het strand.
Ben je naar het strand gefietst, dan schop je je schoenen uit en ga je lekker
met je voetjes in de zee.


En boven aan de tekst gefeliciteerd.
Deze tekst is een mal die met inkt bewerkt.
Daarna met inkt en al op het papier door de machine.
Zo ben je in 1 keer klaar. Hoe handig!!

Dit was mijn inspiratie voor jullie.
En mocht je mee doen dan kun je jou creatie hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep.
En plaats je een foto in het juiste album.
Zo kun je kans maken op een shoptegoed van € 10,00

Met creatieve groetjes
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.



You are invited to the Inlinkz link party!

1 opmerking: