Helpende Handjes

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.

Hierbij heb ik gewerkt met de tuinhandschoen van Dutch Doobadoo.
Hiervan heb ik er twee gemaakt en deze heb ik tegen elkaar aangeplakt tot kaart.


Voorop de kaart heb ik gewerkt met de tekst "Groetjes" van Marianne Design.


Hieromheen heb ik gewerkt met de vlinder stans van Craft Emotions.


Daarnaast heb ik gewerkt met de bijtjes van Marianne Design.


Verder is de handschoen bewerkt met Nuvo Drops.


Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt met een label.


Dit label is gemaakt met de stans CraftEmotions Big Nesting Die - Labels + label XL.
Hierop zit een tekst uit de stempelset Lieve teksten van Marianne Design.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 


   

 








1 opmerking: