Samen creatief #34

Hallo allemaal, op 14 februari om 19.00 mag ik(Francis)de samen creatief gaan verzorgen.
Ik heb hier al een filmpje voor opgenomen.
Dit staat op het youtube kanaal van de groep :hier is de link
Ik laat daar in het filmpje het gebruikte papier zien , en ik snijd alles al voor .
En zou je dan mee willen doen met de live , dan kan je lekker meekomen.
Ik zou het in ieder geval super gezellig vinden als jullie meedoen!!
Willen jullie nu hetzelfde gebruiken als waar ik mee werk , dan is hier de link naar het toffe pakket.
We gaan werken met het gave papier Van Piatek , Birdhouse
Een groot voordeel is dat het een groot pakket is, en dat je van meerdere kleuren echt genoeg hebt om deze samen creatief te maken. Hier is de link naar het pakket :https://www.hobbyshopveldmaat.nl/Hobbyshop-Veldmaat...
Ik hoop jullie te gaan zien op 14 februari om 19.00. Groetjes Francis



Geen opmerkingen:

Een reactie posten