Challenge Februari 2023: Gebruik een fiets op je kaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een kaart laten zien voor de challenge: Gebruik een fiets op je kaart.
Toen ik deze challenge hoorde, had ik echt geen idee hoe ik dit ging doen.
Hoe kom ik nu aan een fiets? dacht ik.
Toen ik het prachtige designpapier Sweet childhood zag, wist ik meteen dit is het!


Hierin zat dit leuke plaatje van een konijntje op de fiets.
Dit moest het worden!

 

Met de stansmal Studio Light Cutting Die Essentials Envelope nr.39 A5 heb ik de basis gemaakt.


Het is een uitklapbaar mapje.

 

Deze heb ik telkens beplakt met lichtgroen cardstock en het designpapier.


  

Aan de achterkant heb ik verschillende stempels uit de stempelset Droom en Geniet van Marianne Design gebruikt.


Aan de binnenkant zitten verschillende kaartjes in het mapje en dus natuurlijk ook het plaatje met de fiets.


Zo ziet het mapje eruit zonder de kaartjes erin.


 

En dan is dit mijn creatie voor de challenge.

Je kunt nog meedoen met de challenge door je creatie hieronder of in het album in onze Facebookgroep te plaatsen.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

   


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: