Jij laat het hartjes regenen

 Hallo allemaal, ik had in mijn DT pakket een te gekke stans van Studio Light .

En daar kon ik echt een leuke doosje mee maken .

Hij kan ietwat gevouwen worden, dus hij kan prima per post worden gestuurd.
Er zaten ook heel veel hartjes bij deze stans .
Ik had daar een toffe stempel bij van Marianne Design, die er prefect bij paste.
Enige ding was , zoals die was kreeg ik hem niet op het bijpassende stansje.
Maar ik wilde hem niet verknippen, dus ik ben ze af gaan tapen, waardoor ik hem toch in de lengte heb gekregen.
Beetje afplakken met tape , dan het stukje inkten wat je nodig hebt, tape er weer afhalen en zo herhaal je het hele stempeltje, woord voor woord .
Meeste zullen dit wel weten, maar dacht schrijf even op hoe ik dit gedaan heb.
Ik zal voor jullie ook linken wat ik heb gebruikt.
Fijne dag nog allemaal, groetjes Francis en tot de volgende post weer !!!






























2 opmerkingen: