Hooray

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het papier Vintage Botenical van The paper Boutique.
Hiervan heb ik kleine rechthoeken met foamtape over elkaar heen geplakt.
De voorkant is verder versiert met een stempel uit de stempelset Lieve teksten van Marianne Design en de teksten "Hooray" en "Congratulations".

 

Deze teksten zijn gemaakt met de stans Studio Light Cutting Die Essentials Wordz nr. 268.


Aan de binnenkant is de kaart heel anders dan dat je bij deze ogenschijnlijk eenvoudige kaart zou denken. Ik heb gewerkt met de Dutch Doobadoo Card Art Built up gardening Gnome A5.
Hiermee heb ik beide gnomes gemaakt.


 

Ik heb ervoor gekozen op met blauw papier te werken, passen bij het designpapier. Ook heb ik bij beide Gnomes één kleur blauw hetzelfde gebruikt, zodat ze goed bij elkaar passen. 


Achter de gnomes zit een zak potgrond.
Deze is gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Zak met aarde A5.


Voor de gnomes heb ik met een bak met bloemen gemaakt.
De bak is gemaakt door twee rechthoeken op elkaar te plakken.
De schep komt uit de zet met de zak potgrond.

De bloemen zijn gemaakt met de stans Bloemenmix van Craft Emotions.


De gnomes staan rechtop, omdat er twee kleine vierkantjes achter zijn gemaakt.

 

En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  
 

   















2 opmerkingen: