Challenge Februari 2023: Gebruik een fiets op je kaart.

 Goedemorgen

Vandaag mag ik als 1e jullie mijn reminder laten zien van de Challenge.
Dit is voor mij ook de 1e keer dat ik een kaart op onze blog zet.
En ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

De challenge is gebruik een fiets op je kaart.


Dit is mijn kaart geworden
Een slimline kaart met een label houder.
Ik mag graag labelhouders maken waar ik mooie labels in stop.
Het design papier wat ik heb gebruikt is van Craft OClock.
De slimline is gesneden met een mal van Studio Light.


Onderaan heb ik mijn fiets geplaatst met een vlinder.



Boven aan een mooie bloemengroep met een tekst.
Deze bloemen zijn ook van Craft OClock.
Zo handig om te gebruiken.


Hier zie je mijn labels.
De teksten zijn van Marianne Design.
Vooral die lange vindt ik erg mooi.

Doe jij mee met onze challenge?
Dit kan tot eind van deze maand.
Je kunt je kaart hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep.

Groetjes van Riky Winkelhuis.
DT lid en vrijwilliger van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



You are invited to the Inlinkz link party!

1 opmerking: