Challenge Februari 2023: Gebruik een fiets op je kaart


Dag Allemaal.

Van het nieuwe jaar is er al weer een maand voorbij.

Dus is het weer tijd voor de challenge van Februari.
De opdracht is: gebruik een fiets op jou creatie.

  
Voor deze challenge heb ik gebruik gemaakt
 van een Dutch Doobadoo teken mal.

Ben begonnen met bruin craft en daarna met krijtwit.

Het design papier is van het merk Craft O'Clock,
Het is de Summer Flowers.
Hierbij heb ik ook bijpassende elementen gebruikt.


Het lijstje rechts op de creatie zit bij de elementen,
 en hier heb ik op krijtwit de tekst gestempeld.


De grasrand heb ik gestanst uit design papier.
Dit is een stans met bloemetjes, maar die heb ik ervan af geknipt.




De elementen heb ik opgeplakt met een lijmpistool.



Ga jij meedoen met onze challenge????
Bij meer dan 10 deelnemers 
wordt er een shoptegoed van € 10.00 verloot.

Let wel op onze spelregels.
 Deze zijn als volgt:
Je mag 2 verschillende creaties inleveren.
Op jouw creatie moeten minimaal 2 producten 
zijn gebruikt die bij ons in de (web) winkel te koop zijn.

Jouw creatie mag niet voor 
de ingang van deze challenge zijn gepost op internet.

Op de eerste donderdag van de maand wordt de 
winnaar bekend gemaakt op facebook en op ons blog.

Heb ik jou kunnen inspireren om mee te doen?
dan alvast veel succes met het maken van deze creatie.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen: