Van Harte

 
Vandaag laat ik graag deze kaart zien.

Heb gekozen voor een slimline kaart,
 gemaakt met Maja Designpapier.


Het design papier komt uit de serie Miles Apart.
Hier zit ook de afbeelding in van het meisje.
De slimline heb ik gestanst uit mono 1113 van Maja design
met het stencil 115633/1203 van CraftEmontions.


De randjes heb ik wat ruw gemaakt met een distresses.

De tekst is een stencil van Marianne design
 die ik toch best vaak gebruik.



Ja en hier is de nieuwe bloemen mal van CraftEmontions.
Ze noemen hem Dalia met het nummer 115633/0297

De takjes die ik erbij heb geplaatst zijn ook nieuw van dit merk.
het nummer is 115633/0296

 Een vlinder blijft ook altijd mooi om op een creatie te gebruiken.

Verder heb ik nog plakparels van Nellie snellen gebruikt.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

De gebruikte producten vind u hieronder.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.









1 opmerking: