Voor jou

 Dag Allemaal.

Dit is ook voor jou een uitdaging.

In de blokjes van Scrap boys zitten pagina,s met:
 labels, rechthoekige plaatje en cirkels en vierkantjes.
Deze kun je gebruiken als versiering op een kaart.

Bij mij bleven wat van deze pagina,s over 
en ik vond het zonde om ze niet te gebruiken.

 Dus ben ik gaan kijken wat er nog mogelijk was.

Zo ziet mijn kaart eruit als deze is dicht gevouwen.

Ben begonnen om de buitenkant 
van de slimline mal 2x uit kraft te stansen.
1x is voor de basis kaart.
De ander het ik aan weerzijde op 6,5 cm gerild.
Daarna op 7.5 cm afgesneden.
Plak dit nu links en rechts op je basis kaart,
gelijk met de golven van de basis kaart.

Op de basis kaart snij je design papier op maat 
en op de flapjes snij je rechthoek plaatjes op maat.

De flapjes op de voorkant heb ik met elementen versierd.


                                   

Dit is de binnenkant van de basis kaart.
Hier heb ik een banner en labels uit het design papier geknipt ,
en gemat op kraft karton.
Het vierkantje door midden gesneden,
gemat op kraft karton.

Daarna de tekst erop gestempeld.


Hier zie je de flapjes aan de binnenkant.
Heb dit zo gekozen dat de vogels naar het midden kijken.

Dit was mijn creatie voor vandaag, en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Deze producten heb ik gebruikt voor deze creatie.






1 opmerking:

  1. wat een super mooi kaart en duidelijk wat je gedaan heb leuk idee weer thanks er voor

    BeantwoordenVerwijderen