Spring

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit cadeau doosje zien.


Bij dit doosje heb ik gewerkt met het designpapier Floral Melody van Joy! crafts.



De basis van het tasje is gemaakt met tekenmal Dutch Doobadoo Dutch Box Art Envelope met Ster A4.



Ik heb ervoor gekozen om de sterren uit het tasje te knippen en hier ander designpapier achter te plakken. Dit geeft net iets meer diepte.



Het doosjes kan op twee manieren openen.
Enerzijds kan de klep aan de bovenkant open.



Anderzijds kan het doosje aan de zijkant worden geopend.



Het doosje heb ik verder versiert met knipfiguren uit de Extra's to cut set Spring Charm van Craft O Clock.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 

 







 






1 opmerking: