Samen creatief #37 creatie

 
Zoals ik in het filmpje dinsdag 9 mei vertelde,
 zou ik vandaag mijn gehele creatie laten zien.

Heb je het filmpje gemist, je vind hem HIER.

Wil je ook graag werken met deze producten?
Je kan ze HIER bestellen.

Wil jij je creatie inleveren?
Dat kan HIER 
onderaan  dit blogbericht

Het mag ook op facebook in het album 
van Samen Creatief#37.


Dit is mijn uitwerking geworden.

Ik heb gewerkt met zoveel mogelijk elementen
 die in dit papier blok zitten.
Om de gaatjes heb ik wel een rondje gestanst.



Als je het inleg deel eruit haalt heb ik 
noodgedwongen een randje onderaan gebruikt.
Had de elementen van de voorkant met de lijmpistool opgeplakt
 maar niet goed gekeken of er lijm op het inlegvel kwam.

Dus wel en was het design papier beschadigd, 
dus daarom maar een sierrandje.


Hier het open geklapte inleg vel met de tekst onderaan.
Elementen op de label geplakt.


Aan de label vond ik een tab wel mooi,
onderaan heb ik gefeliciteerd gestempeld.


Dit is mijn binnenkant.
aan het inlegvel ook een tab geplakt.
Boven aan heb ik het randje weer terug laten komen.


Op het inleg vel heb ik gewerkt met een malletje van 
Masterpiece design.
Onderaan weer gestempeld.



Op dit designpapier kon ik stempelen.

Ik heb in volgorde gestempeld:

Ben begonnen met Hieper de piep, 
daarna voor de jarige, 
toen gefeliciteerd, 
op de binnen kant links speciaal voor jouw
 en rechte Proost op Jouw verjaardag.

Voor de gebruikte producten zie je hieronder een lijst.
Klik op de foto en je komt op het goede artikel in de webshop.

Dank voor het lezen van dit bericht en graag tot een volgen de keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



      
                                                                              Dit is een vervanger.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten