Shakerkaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze shakerkaart laten zien. Hiervoor heb ik een dubbele vierkante kaart van 15x15 cm als basis gebruikt. Hierop heb ik een shakerkaart gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.209). Voor de basis heb ik heidepastel en babyroze linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van CraftEmotions (Londen). Mooie pasteltinten, daar hou ik wel van.
De parels zijn gemaakt met Nuvo Crystal Drops.


De shaker heb ik gemaakt door een cirkel uit te stanzen en daarna een ronde blister van Studio Light erdoor te doen. Het shakermateriaal is van CraftEmotions.

Prachtig toch deze bloemen? Deze heb ik gemaakt met stanzen van CraftEmotions.

De paddenstoelen zijn ook van CraftEmotions. Ik heb ze gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard en daarna ingekleurd met alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
  









2 opmerkingen: