Challenge Mei 2023: Gebruik een Dutch Doobadoo mal

 Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie een reminder laten zien voor de huidige challenge: Gebruik een Dutch Doobadoo mal.

Dit is mijn creatie voor deze challenge.
Ik heb gekozen voor het Gingerbread House van Dutch Doobadoo. 
Deze mal heb ik gecombineerd met het designpapier London van Craft Emotions. 


In de mal zitten ook nog verschillende vormen om het huisje te pimpen.
Zo heb ik het dak apart uit het designpapier gemaakt. 


En met deze hartjes heb ik ramen gemaakt.


En tot slot de deur is ook apart uit designpapier gemaakt.

 

Verder heb ik het huisje gepimpd met knipfiguren uit de Extra's to cut set Hello Little Boy.


En dan is dit mijn creatie.


Doe jij ook mee? Laat dan hieronder jou kaart achter en maak kans op een leuke prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: