Moo happy birthday

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze verjaardagskaart laten zien. Voor de basis heb ik zwart linnenkarton gebruikt. De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.832). Deze heb ik 3 keer uitgesneden en vervolgens aan elkaar geplakt. Het dessinpapier is van CraftEmotions (Stockholm).


Dit is 1 van de andere kanten van de kaart.

De teksten heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder.

De stempels zijn van CraftEmotions. Deze heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
 







4 opmerkingen: