Challenge Mei 2023: Gebruik een Dutch Doobadoo mal

 Goedemorgen.

vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien voor de lopende challenge.
De challenge is gebruik een Dutch Doobadoo mal.

De Dutch Doobadoo mal die ik heb gebruikt is Foldcard Art Triptych Michael.
Het design papier is van Maja Design Autumn Poem.
Hier boven zien jullie de voorkant van de kaart.
Ik vindt het altijd leuk om de leeftijd op de kaart te zetten.

Aan de linkerkant heb ik de tekst van harte gestempeld.
Deze uitgeknipt rondom. De randen bruin gemaakt en met foam tape opgeplakt.



Aan de rechterkant de leeftijd.


Ik heb aan de linkerkant ook een stempel gebruikt.
Dan is het minder kaal.


Hier zie je mijn kaart aan de binnen kant.
De kaart heb ik gemaakt voor mijn zus.
Maar ik wil haar niet kenbaar op de foto hebben.
Vandaar de smiley.


Aan de linkerkant heb ik bloemen uit het design papier geknipt.
En deze heb ik met foam opgeplakt.


Onderaan heb ik een label houder gemaakt.
Het randje met de vlinders komt uit scrap papier van Maja Design.
Daar zit heel vaak een randje aan.
Deze snij ik eraf en bewaar ik. En zoals je ziet is het super leuk om het op deze manier te gebruiken.


Aan de rechterkant de vlinder van CraftEmotions.


En ook hier onderaan een label houder met het randje van de vlinders.


Hier zie je nogmaals het midden van de kaart.
Het blijft prachtig papier om naar te kijken.


Het bruine achter de foto. Dat heb ik uitgestanst met een mal van Masterpiece.


Hier zie je mijn labels die ik gebruikt heb.

Heb ik jullie kunnen inspireren om mee te doen met de challenge?
Lever je challenge in voor het eind van de maand.
Dat kan hieronder en in onze facebook groep.

Heel veel succes met deze leuke challenge.
Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten