Challenge Mei 2023: Gebruik een Dutch Doobadoo mal

Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie de reminder te laten zien voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat 

Thema dit keer is, gebruikt een stencil ?mal van Dutch Doobadoo.

Nou, die heeft iedereen wel in zijn collectie toch. 

Dus doe lekker mee en plaats je foto in het challengealbum op facebook.

Aan het einde van de periode wordt er een prijs verloot .

Ik heb een mal gebruikt waar ook gelijk een envelop bij zat, en die het ik heerlijk gepimpt 

Ik heb het mooie papier gebruikt van Craft o clock, force of gentleness.

Ik heb de bloemen ook uit dat papier geknipt , onder mijn toef zit een papieren doily .

Ik zal alles voor jullie linken onder mijn foto's, groetjes weer en tot mijn volgende post, Francis 














 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten