Exploding Box

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze exploding box zien.


Deze is gemaakt met de volledige set "Dutch Doobadoo Crafty Kit XL Spring Scrapbook".

 

In deze set zit alles wat je nodig hebt om dit doosje te maken: de tekenmal, het designpapier en de uitdrukfiguren. Je hebt alleen nog cardstock nodig en je kunt beginnen.


Wanneer het doosje opent zie je dit tafereeltje. 
Ik heb de uitdrukfiguren rechtop gezet door hier een driehoekje van cardstock achter te plakken.


Éen van de klapjes die naar buiten valt heeft een pocket.


Hierin kan een labeltje verwerkt worden.


Ik heb er dit labeltje in gedaan met een stempel uit de stempelset "Lieve teksten" van Marianne Design.



De andere klep heb ik versiert met de uitdrukfiguren.



En dan is dat mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  





 


1 opmerking: