Zeethema

Hallo allemaal,

Ik vind het zo leuk om aparte kaartmodellen te maken en Dutch Doobadoo heeft daar de perfecte mallen voor. Voor mijn kaart heb ik de card art mal 470.713.780 gebruikt en er een kaart in zeethema van gemaakt.
Voor de basis heb ik een mooi grijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier van Marianne Design (Seabreeze) gebruikt. Alle plaatjes komen uit het push out vel van CraftEmotions (Ocean).


In de opening heb ik stanzen gebruikt van CraftEmotions. Zo krijg je wat meer diepte in de kaart.

Deze haai is toch angstaanjagend? Maar ook wel een schattig plaatje.

Aan de zijkanten heb ik pockets gemaakt waar ik wat losse plaatjes in heb gestoken.


Kijk toch hoe schattig deze dolfijn is.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   


  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten