Love

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijk lentekaart voor jullie als inspiratie.
Voor de basis heb ik magenta linnenkarton en kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Marianne Design (Sweet Flowers).
Voor vormen heb ik mallen gebruikt van Dutch Doobadoo (170.784.104 en  470.713.209).
Als decoratie heb ik wat bloemen bewerkt met Versamagic Pink Petunia en heb ook wat Nuvo Drops gebruikt.


Dit boeket bloemen is gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions.

De tekst is ook gemaakt met een stans van CraftEmotions. Deze heb ik voor het stanzen bewerkt met Versamagic Perfect Plumeria.

De stempels zijn van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  



   











2 opmerkingen: